Powered By Blogger

maandag 18 maart 2013

Wat kan je op deze weblog vinden?

Mijn eerste Grote Münsterlander kocht ik in 1973. Het was een reu en zijn naam was Boris. Ik wist toen nog weinig van de jachttalenten van dit geweldige ras. Helaas is Boris jong aan een nierziekte overleden. Ik heb veel van Boris geleerd en kon deze (opvoedkundige)ervaring ook gebruiken in mijn nieuwe rol als jonge vader. Niet dat ik mijn kinderen als honden heb opgevoed....
Gelukkig had ik nog een oude dia waarop hij keurig bij de roedel zit. In het wandelwagentje zit Remi, mijn zoon. De twee andere kinderen komen uit de buurt en kwamen regelmatig bij ons thuis.
vlnr: Jantje, Remi, Wilma, Anne-Marie en Boris (zomer 1975)
 
Verder bericht ik over mijn twee Grote Münsterlanders Django v.d. Stommeerpolder (2007) en zijn zoon Floris van Dorka's Plek (2012). Daarnaast kan ik het niet laten over andere (jacht) zaken melding te doen.
Ik hoop dat er 'iets' te vinden is voor een ieder die (jacht)honden een warm hart toedragen.
 
Willem van Gameren met zijn hond Pidu (Duitse staande korthaar) spelend met Boris (voorjaar 1975)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten