Powered By Blogger

donderdag 10 oktober 2013

Lesca is drachtig

De andere honden van Barbara vertoonde al veel interesse in de nieuwe geurtjes die Lesca afgaf. Voor Barbara een bewijs dat Lesca drachtig is van Django. De dierenarts toonde dat later ook aan bij een nader onderzoek.
Uitgaande van een draagtijd van 63 dagen, is er rond 26 oktober een bevalling. In week 50 gaan de pups dan naar hun nieuwe baasjes.
Ik hoop dat de nieuwe baasjes net zoveel plezier in hun hond krijgen zoals ik. Geen dag is met een Grote Münsterlander meer saai. Geen dag is meer het zelfde. Mijn fokker zei het al: "Het hebben van een Grote Münsterlander is niet het hebben van een hond maar het hebben van een liefhebberij!". Daar ben ik ook roerend mee eens. Sommige nieuwe eigenaars zeggen soms bijvoorbeeld: "Het is mijn 2e, 3e  of 4e hond". Geloof me: Een Grote Münsterlander is anders dan een doorsnee hond. Je moet wel kunnen houden van zijn vrije geest, passie, eigenwijsheid en energie. Als je dat kunt, heb je een vriend voor vele opwindende jaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten