Powered By Blogger

dinsdag 19 maart 2013

Django als baby (2007)

Hallo beste viervoeters,

Mijn naam is Max v.d. Stommeerpolder, maar alleen als je Django roept, kom ik. Op 7 januari 2007 ben ik geboren in een warm nestje samen met 6 broertjes en 4 zusjes. Mijn moeder Holly Jazz wist precies wat ze moest doen tijdens en na mijn geboorte n.l. schoonlikken en voeden. Linda, het baasje van mijn moeder, zorgde dat het lekker warm was en steeds het eten klaar stond. We lebberden wat af! Toen ik een paar weken oud was mochten we de tuin in om 'wat' te doen en zo ontdekte we de 'buitenwereld'. Heerlijk al die geurtjes en de ruimte om te ravotten met mijn zusjes en broertjes. We kregen ook vaak bezoek van vreemde mensen die heel vreemd roken, maar wel heel lief voor ons waren. Op een gegeven moment gingen wij deze mensen ook herkenen als ze weer op bezoek kwamen.

Django toen hij 5 weken oud was.



 








Mijn eerste echte kennismaking met mijn nieuwe baasjes 

Toen ik zeven weken was, werd ik opgehaald door twee van deze mensen en ging ik voor het eerst met een auto mee. Zo alleen, buiten het veilig nestje, vond ik niet zo leuk. Ik werd zelfs misselijk in de auto en moest toen overgeven…
En nu naar Zaltbommel

Na een hele poos rijden kwam ik in een vreemde omgeving terecht en kwam daar bovendien oog in oog te staan met een mij onbekend wezen, die Prins bleek te heten. Hij keek me doordringend aan met zijn blauwe ogen. Hij was heel anders dan mijn zusjes en broertjes én hij was gelukkig een beetje bang voor me. Elke dag ging ik meer en meer aan mijn nieuwe omgeving wennen en merkte ik dat ik groeide en groeide. Buiten kwam ik, samen met mijn baasjes Nico en Jitte, andere natte neuzen tegen waarmee ik natuurlijk gelijk wilde spelen. Dat lukte niet elke keer en zo merkte ik dat elke natte neus weer totaal anders kan zijn. Samen met mijn baasje Nico beleefde ik steeds nieuwe avonturen en daarover wil mijn baasje het op deze weblog over hebben....

Prins en Django; wie jaagt op wie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten