Powered By Blogger

vrijdag 25 juli 2014

Het trainingsgroepje van Floris

Dit jaar zijn we bij Piet van Iperen begonnen omdat in het groepje veel GM leeftijdsgenoten zitten. Met Hennie IJpelaar (met Kalle) ben ik met Django in 2007 begonnen in Waalwijk. Later in Utrecht (2008) kwam Linda Spaargaren erbij met Kaylie.
Ik moet wel zeggen dat ik met pijn in mijn hart het trainingsgroepje bij Jules van Hasselt heb verlaten waar ik in 2013 met veel plezier heb getraind. Bij Jules hoop ik toch weer lessen te volgen omdat hij heel goed de voorjager kan coachen.

Jules (met zijn hond) op de voorpagina én in een artikel in 'de Nederlandse Jager', d.d. 31 juli 2014.



Maar goed, met Floris hebben we voor dit jaar het doel om een C en liefst een B diploma KNJV te halen. Ik heb me ingeschreven op twee locaties dus dat wordt spannend.

 Het groepje in aktie!
Floris: "Vooruit!"

Keurig 'model apport'

Inmiddels (september 2014) is het groepje bij Piet gestopt en ben ik met Django begonnen bij Jules van Hassselt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten