Powered By Blogger

maandag 16 september 2013

Eerste MAP A van Django binnen

Met herfstachtig weer ben ik met Django op 14 september afgereisd naar Heerle (bij Roosendaal) De MAP was georganiseerd door de VVDD (Vereniging Vrienden Duits Draadhaar) Er waren dit keer 39 honden ingeschreven. Het programma werd vlot afgewerkt en rond drie uur zaten we al aan de soep. De gehele dag was er een goede sfeer in de groep en bij de prijsuitreiking werd het helemaal gezellig. Voor mij was het een bijzondere dag omdat ik het bij elke proef zeer spannend vond en de hamvraag van de dag was na elke proef: 'zit ik er in of lig ik eruit'. De laatste proef is dan helemaal spannend want op een B proef afgaan wil je niet. Het venijn zat ditmaal niet in de staart en de apporten kwamen goed binnen. Voorjagers die voor het eerst een C, B of een A halen weten welk gevoel hier bij hoort. Bij deze MAP was dat gevoel ook even terug van lang weggeweest.

vlnr: Arthur, Jolanda,Rita en Nico praten na over de wedstrijd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten