Powered By Blogger

zaterdag 25 februari 2017

Berichtje van Aoife

Floris en Django

Floris en Django zijn de honden van mijn opa Nico.
Ik speel graag met Floris en Django, ze zijn heel lief.
Soms ga ik ook mee wandelen dat is heel leuk, laatst gingen de honden heel raar achter een eend zwemmen, dat was heel grappig, want de eend was veel sneller.
Soms gaan we ze ook trainen en dan mag ik meehelpen. We trainen dan voor wedstrijden. Django is internationaal kampioen hij is heel goed en Floris die is nu aan het trainen om nog beter dan zijn vader Django te worden. Hij is ook heel goed en ze hebben al heel veel bekers gewonnen.
De honden luisteren best wel goed maar soms……………. zitten ze met hun gedachten heel ergens anders.
Als ik uit school kom en ze zien mij, dan gaan ze heel druk doen en Floris wil dan altijd met het botje spelen en dat vind ik heel leuk.
En ik heb het gevoel dat Django een beetje verliefd op mij is, want als ik hem even kom aaien, gaat hij mij de hele tijd likken.

Ik hou heel erg van ze, ze zijn heel lief voor mij. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten